Superbrands Romania aniverseaza 15 ani de activitate in evaluarea si
promovarea culturii de branding, prin Gala Superbrands, evenimentul de referinta,
care premiaza branduri cu statut de Superbrand in piata locala. Intitulata
simbolic “Imagine: The Art of Building Brands”, Gala, ajunsa acum la a
IX – a editie, are o dubla insemnatate: acordarea de trofee unor branduri
desemnate Superbrands, prin jurizarea si cercetarea de piata, derulate pe tot
parcursul anului 2019, precum si lansarea celei de a noua carti Superbrands pentru
Romania.
Podiumul Galei Superbrands Romania a onorat, la aceasta editie:
27 dintre brandurile
validate cu statut de Superbrand in piata locala, din Romania: Ariel, Borsec,
Bonduelle, Castrol, Catena, DHL, Edenred, FAN Courier, Garanti BBVA, Gerovital,
Humanitas, Jidvei, JW Marriott, Lenor, Medlife, Mobexpert, Ocean Fish, Olympus,
Oral B, Orange, Pampers, Pandora, Profi, Rompetrol, Scotch Brite, Untdelemn de
la Bunica, Visa.
4 guest brands cu o
cultura de branding model, precum Artmark si Romania Insider, sau in plina
ascensiune, precum 5togo si Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP).
Marii castigatori ai
trofeelor propuse de catre Superbrands in premiera si pentru Romania, la editia
aniversara din 2020: trofeul Superbrandul Anului, a fost decernat companiei romanesti
FAN Courier. Alte trei trofee au fost oferite dupa cum urmeaza: Categoria Incredere
– Visa; Categoria Dinamism – Netflix; Categoria Leadership – Dedeman.
„La 15 ani de la lansare, Romania a ajuns sa fie o piata traditionala
pentru Superbrands, recunoscuta la nivel global ca una dintre cele mai
performante in privinta inovatiei si creativitatii demonstrate de branduri, dar
si de agentiile care le sustin campaniile de comunicare. Toate brandurile cu
statut eligibil de Superbrand, care sunt invitate si accepta sa isi spuna
povestea in cartea Superbrands Romania, aduc o contributie exceptionala, atat
la dezvoltarea culturii de brand, cat si la formarea de specialisti in domeniu,
prin modelele pe care au generozitatea sa ni le ofere noua, tuturor. Exista
branduri in Romania care au fost desemnate eligibile pentru statutul de
Superbrands in fiecare program derulat timp de 15 ani, atat prin cercetarea de
piata, cat si prin votul Consiliului de onoare al Superbrands. O exceptionala
performanta! Aceste branduri remarcabile construiesc, de fapt, imaginea Romaniei
in lume”, a declarat Catalina Rousseau, Country Manager Superbrands Romania.
Cartea “Superbrands” este un instrument de referinta pentru publicul
interesat de dinamica pietei, este o radiografie a strategiilor creative ale
brandurilor ce contribuie prin cultura de branding pe care o propun, la
educarea consumatorului in spiritul calitatii vietii. In Romania, ca oriunde in
lume, statutul de Superbrand consolideaza pozitia unui brand, in piata, ii
adauga prestigiu si ii reasigura pe consumatori, sau pe partenerii de afaceri
de faptul ca alegerea lor este cea mai buna, garantata fiind de o reputatie
impecabila si o promisiune indeplinita.
Gala Superbrands, desfasurata la J.W. Marriott Hotel, s-a bucurat de
participarea a aproximativ 160 de reprezentanti de varf ai mediului de afaceri,
ai unor institutii guvernamentale si neguvernamentale, oameni de cultura sau
din industrii creative, personalitati marcante, lideri de opinie din diferite
domenii, jurnalisti de prestigiu. Maestrul de ceremonii a fost Colin Lovering,
Vice-Presedinte Camera de Comert Romano-Britanica si Partener – Brainovate, iar momentele
artistice de inalta tinuta au fost asigurate de Liceul de Coregrafie “Floria
Capsali”.
Evenimentul a fost organizat de catre agentia de comunicare strategica, BDR
Associates, care administreaza programele Superbrands pentru Romania inca din
2005. Agentia sarbatoreste 25 de ani de activitate in Romania, in 2020.
Superbrands Romania in cifre:
15 ani de excelenta in
branding;
9 programe Superbrands,
9 carti Superbrands (7 editii Consumer Superbrands si 2 editii Business
Superbrands);
Intre 1.500 – 2.000 de
brand-uri din peste 50 de domenii de activitate, jurizate in cadrul fiecarei
editii;
350 de povesti de succes
spuse de brand-uri in cadrul cartilor Superbrands;
230 de personalitati ale
mediului de afaceri din Romania au facut parte, in timp, din Consiliul de
onoare Superbrands;
Parteneriate derulate in
acesti ani cu institutii de cercetare de prestigiu precum Ipsos, Nielsen sau
IMAS;
Peste 20.000 de carti
Superbrands distribuite la nivel national si international;
Programele au adus
recunoastere pentru mai mult de 180 de Brand Guardians din diverse companii si
domenii de activitate, specialisti in branding, marketing si comunicare, care
au contribuit la succesul brand-urilor pe piata din Romania.
Organizatia Superbrands opereaza in peste 89 de tari ale lumii, stimuland in
mod proactiv, de peste 25 de ani, dezvoltarea pietelor locale prin programe
specializate de branding si prin publicarea volumelor “Superbrands” care
omagiaza cultura reputationala a brandurilor, precum si industria comunicarii
din fiecare tara.
Chic-Elite este platforma online de dezvoltare personala si sprijin pentru femei, care le pune la dispozitie membrelor sale singurul serviciu de mentorat online din Romania, posibilitatea de a-si promova proiectele, de a cere ajutor pentru proiectele lor si nu numai. Avand ca obiectiv imputernicirea femeilor, sloganul comunitatii este Dare.Care. Te asteptam alaturi de noi!
„Lemn”/„Wood”, filmul despre taierile ilegale de paduri din Romania, in premi...
Urmatorul
Romania dincolo de Bucuresti la RBL Summit
PARTENER MEDIA LA
Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.
Lasa un comentariu