Ca în fiecare an, începând din 2008, în septembrie se deschid înscrierile în SuperBlog – cea mai longevivă competiție de blogging din România. Proiectul reunește o comunitate de bloggeri și branduri dornice să se susțină prin content marketing. Acum, concurenții se pregătesc pentru a 25-a ediție, curioși să descopere ce provocări și ce premii le rezervă cele două luni de competiție. Să fie storytelling!
Dacă este toamnă, se încing creativitatea și tastaturile, se acceptă provocări și se creează povești, se învață, se câștigă prieteni, premii și parteneriate. Pentru creatorii de conținut online, acestea sunt nuanțele care descriu competițiile SuperBlog din ultimii 14 ani. Cea de-a 25-a ediție readuce în prim plan puterea storytellingului și propune concurenților să se perfecționeze în content marketing, să îmbine creativitatea poveștilor și tehnicile de scriere creativă cu elemente SEO, în stilul personal și cu impact la publicul lor.
Zeci
de bloggeri se aliniază la startul SuperBlog cu dorința de a se
afirma. Dincolo de provocări, premii și adrenalina competiției,
concurenții câștigă prietenii și parteneriate, precum și o
experiență valoroasă în a scrie după briefuri cu cerințe
exacte și termene stricte –“cantonamentul” perfect pentru
viitoarele colaborări cu branduri interesate să se promoveze
online.
Înscrierile
au început la 1 septembrie 2022 și continuă pe toată durata
competiției. În octombrie și noiembrie a.c., în fiecare zi de
marți, joi și sâmbătă, concurenții vor primi câte o probă de
blogging propusă de sponsorii competiției, pe teme precum:
îmbrăcăminte și accesorii, cosmetice, bijuterii și pietre
semiprețioase, ceaiuri și suplimente alimentare, electronice și
electrocasnice, lenjerii de pat și pilote din lână, decorațiuni
pentru casă, filme, articole promoționale, materiale de
construcții și hale metalice, spații de depozitare, soluții de
economisire prin cumpărături, produse pentru animalele de companie
etc.
După
ce bloggerii își demonstrează atuurile în articolele
înregistrate în competiție, juriile desemnate de sponsori
evaluează și notează materialele, stabilind câștigătorii
premiilor alocate, care constau în bani, produse sau vouchere.
Totodată, punctajele obținute contează în clasamentul general
SuperBlog, la finalul competiției conturând ocupanții podiumului
și câștigătorii premiilor cash suplimentare, precum și cine va
obține trofeul respectivei ediții SuperBlog. Astfel, bloggerii își
antrenează creativitatea, versatilitatea și disciplina, iar
brandurile se promovează într-un context inedit, identifică
potențiali colaboratori și astfel susțin dezvoltarea și
profesionalizarea blogosferei.
Pe lângă competiția desfășurată bianual, primăvara și toamna, comunitatea SuperBlog are oportunitatea să testeze produse în cadrul campaniilor speciale organizate de sponsori, să descopere și să învețe despre blogging, marketing și storytelling din podcasturi și webinarii gratuite, iar apoi să se întâlnească, socializeze și distreze și offline, la Galele de premiere SuperBlog.
În
cele 24 de ediții anterioare s-au înregistrat în total circa 3100
de participanți, peste 41.000 de articole scrise în peste 500 de
probe, sponsorizate de peste 150 de companii, și s-au acordat mii
de premii în bani, produse și servicii.
Competiția
se adresează cetățenilor români și moldoveni cu vârsta de
peste 18 ani, inclusiv celor din diasporă, care dețin un blog în
limba română, cu o vechime de minimum trei luni și cel puțin 20
de articole publicate. Mai multe informații, regulamentul de
participare și formularul de înscriere sunt disponibile pe
site-ul www.super-blog.eu
Competiția
SuperBlog 2022 este sponsorizată de brandurile Allurene, Answear,
Anyoli, Axelen, CashClub, Confort Merino, Fares, Frisomat, Imperial
Care, InterComFilm, LaDepozit, MagNet, Spacer, StoneMania Bijou,
Tehnocultura, Today Advertising și Casa de Comenzi
Vindem-Ieftin.ro.
“În
această perioadă dominată de schimbările alerte antrenate de
lumea digitală, ne bucurăm să constatăm că există oameni
talentați dornici să fie creativi în scris. Ne plac competițiile
SuperBlog pentru că avem ocazia să descoperim noi talente și să
ne reconectăm cu participanții edițiilor trecute. Spacer este
brandul care te conectează cu lumea tehnologiei. A apărut din
dorința de a oferi tuturor posibilitatea de a explora și de a fi
în pas cu noutățile. Este un brand care crește frumos și care,
sperăm noi, îi va provoca pe superbloggeri să-și depășească
limitele în ale scrisului și să creeze materiale deosebite.” –
Cătălin
Onea, general manager Spacer.ro
“Suntem
la prima participare și cred că vom avea la fel de multe emoții
ca și concurenții. Suntem încântați că avem șansa să
cunoaștem atât de mulți magicieni ai vorbelor și că vom primi
atât de multe perspective asupra produselor și brandului nostru.
Abia așteptăm să citim articolele și să oferim premiile
pregătite! Spor la scris și, mai ales, la inspirație!” – Oana
Tatu, Managing Partner Confort Merino
“Dragii
noștri, ne bucurăm să participăm încă o dată la SuperBlog.
Aceasta pentru că, după numeroase participări, am devenit parte
din comunitatea alături de care am crescut și ne-am dezvoltat.
Creativitatea voastră ne provoacă să vă aducem teme pe măsura
talentului și implicării voastre. Așa că venim către voi și la
cea de a 25 a ediție cu un subiect care ne dorim să vă implice
talentul de povestitor, potrivit temei storytelling din această
toamnă. Știm deja că sunteți cei mai buni. Sunteți deja
câștigători că participați! Mult succes! Împreună vom
construi o lume cât mai bună!” –Cosmin
Răileanu, CEO & Founder Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro
“Pentru
Allurene, SuperBlog înseamnă comunitate, creativitate și
competitivitate. Ne bucurăm să susținem o nouă ediție, care se
anunță efervescentă, cu provocări interesante.” –
Gina
Bordaș, CEO & Founder Allurene
“Comunitatea
SuperBlog este formată din oameni minunați care ne-au uimit la
ediția trecută SuperBlog cu niște articole scrise din suflet
pentru Anyoli. Tocmai de aceea am dorit să participăm din nou și
cu emoție vă spun că abia aștept să citesc sentimentele și
emoțiile pe care scriitorii le vor “așterne” virtual pe
blogurile lor.” – Nadia
Vișan, CEO Anyoli
“Din
dragoste pentru pisici am ales să ne comercializăm produsul
online. Așa vom fi în contact direct cu clienții noștri pentru a
le comunica cât mai bine atât calitățile unice ale
nisipului pentru pisici Imperial Care White, cât și beneficiile
folosirii unui astfel de produs. Credem că este esențial rolul
unei comunități consolidate de clienți pentru promovarea
nisipului nostru. Din acest motiv, blogosfera, prin încărcătura
personală a conținutului pe care îl creează, este pentru noi una
dintre cele mai bune metode de comunicare cu actualii și viitorii
noștri clienți.” – Adrian
Dragotă, CEO Imperial Care White, Arbitru Internațional Felin
Parteneri
media: Catchy,
Chic-Elite, Cinemap, Comunicatedepresa.ro, Connect, Fashion8, IXPR,
Loopaa, MTH Digital, Powwow, PRwave, Red Marketing, TVR2, Voiqu.com,
Zile și Nopți
Lansată
în 2008, SuperBlog este cea mai longevivă și antrenantă
competiție din blogosfera românească. Proiectul are drept
obiectiv să descopere și să susțină noile talente ale
blogosferei, precum și să faciliteze colaborările dintre aceasta
şi mediul de afaceri.
Competiţia
a ajuns la 25 de ediţii, desfășurându-se anual în perioada
2008-2012 și bianual începând din 2013, cu o ediție primăvara
și una toamna. S-au înregistrat în total circa 3100 de
participanți, peste 500 de probe, susținute de peste 150 de
sponsori, și peste 41.000 de articole scrise. Pe măsură ce se
întrec în condei pe diverse teme, bloggerii învață aspecte
legate de content marketing & SEO, câștigă premii, clădesc
parteneriate și prietenii. www.super-blog.eu
Chic-Elite este platforma online de dezvoltare personala si sprijin pentru femei, care le pune la dispozitie membrelor sale singurul serviciu de mentorat online din Romania, posibilitatea de a-si promova proiectele, de a cere ajutor pentru proiectele lor si nu numai. Avand ca obiectiv imputernicirea femeilor, sloganul comunitatii este Dare.Care. Te asteptam alaturi de noi!
Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.
Lasa un comentariu