”Meli Melo – Paris”, unul dintre primele grupuri de accesorii de moda din Romania si ”Hansen Ergonomics Studio”, brand cu experienta in amenajarea interioara a spatiilor de birou si de retail, vor fi disponibile la nivel national, prin francizele lansate de Inventure.
Brandul ”Meli Melo – Paris”, a carui poveste incepe in Romania in anul 1998 cu primul magazin dedicat stilului feminin deschis in Bucuresti si ajunge astazi sa fie cel mai mare lant de magazine de bijuterii si accesorii din tara (cu 36 de magazine, plus cel online) se lanseaza ca franciza incepand cu 6 aprilie.
Potentialii parteneri, antreprenori locali dornici sa demareze o afacere in franciza sau sa-si extinda portofoliul actual cu un business performant, trebuie sa impartaseasca valorile brandului: pasiunea, perseverenta, onestitatea si respectul. Investitia intr-o locatie Meli Melo este estimata intre 60 si 80 de mii euro in care francizorul include: exclusivitate teritoriala in orasele mentionate, amenajarea unui spatiu de retail de 40-50 de mp, trainingul personalului, taxa de franciza initiala, stocul de marfa pentru lansare, capitalul circulant pentru primele 3-4 luni de activitate si nu in ultimul rand o reteta de business testata in multi ani de activitate.
Sunt vizate o serie de orase atractive, sustinute de dezvoltarile unor noi centre comerciale, precum Arad, Deva, Targu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Alba Iulia, Satu Mare, Miercurea Ciuc, Bistrita, Baia Mare, dar si Buzau, Focsani, Botosani, Piatra Neamt, Tulcea, Targoviste, Sinaia, Mamaia si Braila.
Brandul ”Hansen Ergonomics Studio”, fondat in anul 2003 de catre Diana Blinda si Liviu Souca, creeaza spatii unice de birouri cu inspiratie nordica, ce raspund atat functional, cat si estetic nevoilor clientilor. Fiecare piesa de mobilier aleasa este menita sa reflecte identitatea companiilor, fiind integrata intr-un ecosistem in care oamenii traiesc, lucreaza si vor sa fie inspirati. Hansen ofera produse precum mobilier, scaune ergonomice si accesorii de birou, corpuri de iluminat, pardoseli, jaluzele, mobilier de exterior, vase decorative, dar si servicii de management de proiect, design, planificare spatiu, bugetare, relocare, mobilier de back-up, training si prezentare sisteme ergonomice.
Prin proiectul de franciza, Hansen isi propune sa duca brandul si in orase precum Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov, Sibiu, Constanta si Iasi, pastrand serviciul de calitate si un bun control al activitatilor operationale si comerciale. Viitorii parteneri vor necesita un capital pentru investitie de 23.000 – 25.000 euro, in care francizorul include training initial, acces la canalele de comunicare (site, aplicatie etc.), acces la reteaua de furnizorii agreati, servicii de design si asistenta continua, cat si dotarea biroului de reprezentanta.
Parteneriatul pe care Inventure l-a dezvoltat cu Business Days incepand cu anul 2015 are menirea de a promova franciza ca un mod de a impartasi succesul, lucru in care cred ambele branduri. Franciza este un subiect abordat in premiera pentru Romania in mod sistematic in cadrul unor evenimente dedicate mediului de business de catre Business Days.
Misiunea Inventure este de a facilita start-up-ul si dezvoltarea de afaceri sustenabile prin intermediul sistemului de franciza. Compania se bazeaza pe avantajele acestui model de afacere: un drum batatorit, o reteta deja testata si care a inregistrat rezultate pozitive in piete similare (in Romania sau la nivel international). Compania are o echipa cu o experienta de peste 10 ani in consultanta de franciza si management si lucreaza cu principalii jucatori din piata de franciza din Romania precum 5asec, LMI, Tucano, Filicori, Optiprint, Mr. Sandless, Bricks4kidz, Studio20, Chopstix, Oro Toro, Antonelle, Floria, ING, Inglot, Hansen. Inventure a intermediat importul a peste 20 de branduri internationale si crearea a peste 10 sisteme de franciza locale.