Din mândrie față de un brand național și încredere față de moștenirea lăsată de Ana Aslan, am urmărit atent evoluția Gerovital, în ultimii ani. Echipa din spatele brandului face mai mult decât să mențină sus steagul de cel mai important producător român de cosmetice. Într-o piață invadată de mediocritate și de mentalitatea de „lasă că merge și așa”, oferă un reper privind impactul lucrului făcut cu pasiune.
Dacă am oroare de ceva atunci când intru într-un magazin, este întrebarea plictisită a vânzătoarei „Vă pot ajuta cu ceva?”, una dintre manisfestările clasice ale atitudinii „lasă că merge și așa”. În rarele cazuri în care decid să apelez la ajutorul ei, pentru a-mi da o recomandare, mi-e dat să aud ceva aflat la o mie de ani lumină depărtare de ceea ce îmi doresc. Sigur că m-ar scuti de timp și de bani cheltuiți uneori, aiurea, să merg la țintă și să știu exact ce anume din acel magazin mi se potrivește cel mai bine.
Nu este vorba numai despre mine. Dacă să ne gândim, este vorba despre energia, timpul, banii, stresul a sute de femei aflate în căutarea acelui produs potrivit pentru ele. Și de bucuria pe care o trăiesc atunci când îl descoperă.
Cu o soluție simplă, Gerovital rezolvă toată această irosire de resurse pe care o facem când mergem la cumparaturi: oferă în noul său magazin, din ansamblul comercial Veranda din București, gratuit, un test de dermoanaliză. În urma acestuia poți afla informații despre tipul tău de ten (mixt, gras, uscat, gras), precum și despre nivelul de hidratare și cantitatea de melanină din piele. În funcție de aceste rezultate, consultanții magazinului îți pot propune schema produselor cosmetice care ți se potrivesc cel mai bine.
“Gerovital este o marcă de încredere, inovatoare, cu produse eficiente, create de specialiști cu tradiție în domeniu. În ultimii ani, este brandul numărul 1 în preferințele românilor, pe segmentul Care, conform datelor Nielsen, iar popularitatea sa este în continuă creștere. Inaugurarea primului magazin Gerovital din țară, în luna septembrie, s-a bucurat de un real succes, iar faptul că românii de peste tot recomandă acest brand și prietenilor, ne-a convins să ajungem și mai aproape de consumatorii noștri prin deschiderea acestui nou spațiu, în cel mai recent mall inaugurat, Veranda. Clienții magazinului vor beneficia de toate produsele brandului, precum și de întreaga gamă Aslavital, o marcă unică pe piață, cu eficiență dovedită, ce include produse pe bază de argilă românească 100%”, declară Mircea Turdean, Director General Farmec.
Brandul Gerovital, moștenire a profesorului Ana Aslan, reunește game recunoscute internațional și atent create pentru îngrijirea părului, a pielii și a tenului, printre care se numără Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men și Gerovital Sun. La începutul anului, Gerovital a obținut titlul de Superbrand 2015, într-o competiție în care au fost analizate calitatea, performanța și popularitatea a peste 1500 de branduri. De asemenea, Gerovital a fost declarat cel mai puternic brand românesc, în topul BrandRO, publicat în luna septembrie 2016.
Produsele AslaVital pentru îngrijirea tenului au la bază argilă pură, 100% românească, provenită dintr-o sursă unică, Munții Pădurea Craiului.
În perioada 8 noiembrie – 13 noiembrie, clienții vor beneficia de 20% discount la orice achiziție din magazinul Gerovital situat în Veranda.
Deschiderea magazinului Gerovital din Veranda face parte din strategia Farmec de îmbunătățire și modernizare a rețelei de magazine în țară. În prezent, rețeaua Farmec numără 8 puncte de distribuție în Cluj, București, Argeș, Sibiu, Brașov și Neamț și 3 puncte de lucru în Baia Mare, Craiova și Focsani. În acest moment, Farmec are 11 magazine proprii în Cluj Napoca (3 magazine), Timișoara, Arad, Târgu-Mureș, Sibiu, Constanța, Brașov și București.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.