Dana Tudor, consultant in comunicare si branding personal, va lanseaza invitația de a straluci in public, prin cursul sau „Brandul TU pentru succes in afaceri (si nu numai)”. Cursul reuneste multe sfaturi concrete, practice si studii de caz din experienta de 17 ani de lucru si interactiune cu sute de manageri, lideri, antreprenori, consultanti de renume din Romania sau din stainatate.
Cateva dintre temele de discutie
– Tipuri de manageri si ce putem invata de la ei
– Strategii si instrumente de ajutor
– Lectii de comunicare din jurnalism
– Pasi si capcane in relatia cu presa
Brandul personal este resursa pe care o avem tot timpul cu noi. Depinde de noi sa fim constienti de ea si sa o folosim. Putini o fac.
Vi s-a intamplat ca o simpla intrebare adresata de cineva sa va schimbe, cumva viata? De la o astfel de intrebare incepe povestea mea si a pasiunii pentru brandul personal.
„Eram intr-o discutie cu un drag prieten (buna, sper ca te recunosti), in perioada in care lucram, inca, in presa de afaceri. Era la inceputurile sale ca antreprenor si intrebarea lui a sunat cam asa: <<Cand imi dai si mie consultanta pentru brandul meu personal?>>. M-a repozitionat complet fata de ce stiam, fata de perspectivele mele de cariera. “Eu?!”. Ii multumesc pentru explicatia lui, care mi-a deschis ochii catre unul dintre acele puncte “oarbe” din noi in care se ascund lucruri frumoase, doar sa avem sansa sa le descoperim: <<Pai daca nu tu, care ai intervievat sute de manageri si antreprenori de succes, atunci cine?>>.
Mult timp m-am gandit la aceasta tema ca si potential de dezvoltare pentru mine. M-am blocat o vreme in teorii. Elev silitor, simteam nevoia de manuale, de scheme, de sfaturi date de altii. Dupa care mi-am dat seama ca experienta si viata sunt cei mai buni profesori. Si ca daca un manual poate fi citit si reprodus de oricine, experienta este o chestiune personala, unica si care poate aduce valoare si inspira.
Brandul personal este o punte intre doua lucruri care ma pasioneaza de mica – oamenii si comunicarea. In lumea vedetelor, este cel care le pune painea pe masa. In lumea oamenilor de afaceri, ar putea fi la fel, doar ca sunt, inca, putini care constientizeaza acest lucru”, povesteste Dana.
Dana va este recunoscatoare daca ii veti spune ce anume are valoare pentru voi sa stiti si sa descoperiti legat de brandul personal si orice alte idei legate de aceasta tema.