Acasă Chic Succes Superbrands Romania celebreaza 15 ani de promovare a excelentei in branding

Superbrands Romania celebreaza 15 ani de promovare a excelentei in branding

27
0

Superbrands Romania aniverseaza 15 ani de activitate in evaluarea si promovarea culturii de branding, prin Gala Superbrands, evenimentul de referinta, care premiaza branduri cu statut de Superbrand in piata locala. Intitulata simbolic “Imagine: The Art of Building Brands”, Gala, ajunsa acum la a IX – a editie, are o dubla insemnatate: acordarea de trofee unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea si cercetarea de piata, derulate pe tot parcursul anului 2019, precum si lansarea celei de a noua carti Superbrands pentru Romania.

Podiumul Galei Superbrands Romania a onorat, la aceasta editie:

  • 27 dintre brandurile validate cu statut de Superbrand in piata locala, din Romania: Ariel, Borsec, Bonduelle, Castrol, Catena, DHL, Edenred, FAN Courier, Garanti BBVA, Gerovital, Humanitas, Jidvei, JW Marriott, Lenor, Medlife, Mobexpert, Ocean Fish, Olympus, Oral B, Orange, Pampers, Pandora, Profi, Rompetrol, Scotch Brite, Untdelemn de la Bunica, Visa.
  • 4 guest brands cu o cultura de branding model, precum Artmark si Romania Insider, sau in plina ascensiune, precum 5togo si Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP).
  • Marii castigatori ai trofeelor propuse de catre Superbrands in premiera si pentru Romania, la editia aniversara din 2020: trofeul Superbrandul Anului, a fost decernat companiei romanesti FAN Courier. Alte trei trofee au fost oferite dupa cum urmeaza: Categoria Incredere – Visa; Categoria Dinamism – Netflix; Categoria Leadership – Dedeman.

„La 15 ani de la lansare, Romania a ajuns sa fie o piata traditionala pentru Superbrands, recunoscuta la nivel global ca una dintre cele mai performante in privinta inovatiei si creativitatii demonstrate de branduri, dar si de agentiile care le sustin campaniile de comunicare. Toate brandurile cu statut eligibil de Superbrand, care sunt invitate si accepta sa isi spuna povestea in cartea Superbrands Romania, aduc o contributie exceptionala, atat la dezvoltarea culturii de brand, cat si la formarea de specialisti in domeniu, prin modelele pe care au generozitatea sa ni le ofere noua, tuturor. Exista branduri in Romania care au fost desemnate eligibile pentru statutul de Superbrands in fiecare program derulat timp de 15 ani, atat prin cercetarea de piata, cat si prin votul Consiliului de onoare al Superbrands. O exceptionala performanta! Aceste branduri remarcabile construiesc, de fapt, imaginea Romaniei in lume”, a declarat Catalina Rousseau, Country Manager Superbrands Romania.

Cartea “Superbrands” este un instrument de referinta pentru publicul interesat de dinamica pietei, este o radiografie a strategiilor creative ale brandurilor ce contribuie prin cultura de branding pe care o propun, la educarea consumatorului in spiritul calitatii vietii. In Romania, ca oriunde in lume, statutul de Superbrand consolideaza pozitia unui brand, in piata, ii adauga prestigiu si ii reasigura pe consumatori, sau pe partenerii de afaceri de faptul ca alegerea lor este cea mai buna, garantata fiind de o reputatie impecabila si o promisiune indeplinita.

Gala Superbrands, desfasurata la J.W. Marriott Hotel, s-a bucurat de participarea a aproximativ 160 de reprezentanti de varf ai mediului de afaceri, ai unor institutii guvernamentale si neguvernamentale, oameni de cultura sau din industrii creative, personalitati marcante, lideri de opinie din diferite domenii, jurnalisti de prestigiu. Maestrul de ceremonii a fost Colin Lovering, Vice-Presedinte Camera de Comert Romano-Britanica si Partener – Brainovate, iar momentele artistice de inalta tinuta au fost asigurate de Liceul de Coregrafie “Floria Capsali”.

Evenimentul a fost organizat de catre agentia de comunicare strategica, BDR Associates, care administreaza programele Superbrands pentru Romania inca din 2005. Agentia sarbatoreste 25 de ani de activitate in Romania, in 2020.

Superbrands Romania in cifre:

  • 15 ani de excelenta in branding;
  • 9 programe Superbrands, 9 carti Superbrands (7 editii Consumer Superbrands si 2 editii Business Superbrands);
  • Intre 1.500 – 2.000 de brand-uri din peste 50 de domenii de activitate, jurizate in cadrul fiecarei editii;
  • 350 de povesti de succes spuse de brand-uri in cadrul cartilor Superbrands;
  • 230 de personalitati ale mediului de afaceri din Romania au facut parte, in timp, din Consiliul de onoare Superbrands;
  • Parteneriate derulate in acesti ani cu institutii de cercetare de prestigiu precum Ipsos, Nielsen sau IMAS;
  • Peste 20.000 de carti Superbrands distribuite la nivel national si international;
  • Programele au adus recunoastere pentru mai mult de 180 de Brand Guardians din diverse companii si domenii de activitate, specialisti in branding, marketing si comunicare, care au contribuit la succesul brand-urilor pe piata din Romania.

Organizatia Superbrands opereaza in peste 89 de tari ale lumii, stimuland in mod proactiv, de peste 25 de ani, dezvoltarea pietelor locale prin programe specializate de branding si prin publicarea volumelor “Superbrands” care omagiaza cultura reputationala a brandurilor, precum si industria comunicarii din fiecare tara.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

De acord

Introduceți aici numele dvs.