Citesti acum…
Specialisti internationali vin la Cluj Business Days

Specialisti internationali vin la Cluj Business Days

de  redactiadecembrie 8, 2016

bd.clujCluj Business Days, evenimentul dedicat antreprenorilor si managerilor din Romania, ce va avea loc in perioada 14-15 decembrie, in cadrul Liberty Technology Park, va aborda o alta tema de mare interes pe piata de business din Romania: Resursele Umane.

Organizatorii evenimentului au derulat, in perioada octombrie-noiembrie 2016, o cercetare de piata pe un esantion de 274 de manageri de resurse umane, CEO, directori generali si antreprenori, din Cluj si Bucuresti, referitor la impactul factorilor disruptivi ai revolutiei digitale asupra pietei muncii si asupra nevoilor de dezvoltare a abilitatilor si competentelor personalului din regiune. Discutiile din cadrul workshopurilor vor porni de la rezultatele obtinute in urma acestui studiu, ce aduc in prim-plan o serie de informatii extrem de importante pentru orice manager de HR sau director de companie:

  • Principalele abilitati pe care managerii de HR si factorii de decizie din companiile din regiune le considera a fi foarte importante atunci cand angajeaza o persoana sunt: invatarea activa, capacitatea de a rezolva probleme, abilitatea de asculta activ, abilitatea de utilizare a tehnicii de calcul si a internetului, flexibilitatea cognitiva, capacitatea de a intelege textul citit si exprimarea orala, capacitatea de a analiza si de a lua decizii, creativitatea si, nu in ultimul rand, inteligenta emotionala.
  • Printre modalitatile preferate de dezvoltare a abilitatilor si a competentelor angajatilor se numara: invatarea la locul de munca (87,7% in Cluj fata de 82,1% in Bucuresti), traininguri pentru echipa, organizate cu traineri interni (73,8% in Cluj fata de 67,9% in Bucuresti), traininguri pentru echipa, sustinute de traineri profesionisti (60% in Cluj fata de 60,7% in Bucuresti), workshopuri interactive pentru incurajarea si invatarea prin schimb de experienta (60% in Cluj fata de 50% in Bucuresti) si seminarii si conferinte pe teme de interes pentru a afla noutati, pentru a intelege trendurile moderne, pentru a descoperi noi modalitati de lucru si tehnologii.
  • O alta concluzie interesanta a studiului o constituie faptul ca, in Bucuresti, „incurajarea cititului, a ascultarii de materiale audio si vizionarii de materiale video educationale” se afla in Top 5 al celor mai eficiente modalitati de dezvoltare a abilitatilor persoanelor aflate in subordine. Incet-incet, la Bucuresti prinde teren fenomenul de invatare continua si firmele au inteles ca invatarea acasa si studiul continuu trebuie incurajate, in toate formele lor. In Cluj-Napoca, pe primul plan se afla in continuare invatarea ghidata si asistata de traineri, consultanti sau experti.
  • Principalele zone cu probleme in afacere, unde factorii de decizie din organizatiile din regiune ar dori sa primeasca sfaturi, idei si sugestii, pentru a-si imbunatati performanta sunt: leadershipul si coordonarea echipei (51,6%), managementul schimbarii (48,8%), managementul performantei in organizatie (46,9%), gestionarea timpului (40,6%) si planificarea (39,1%).
  • S-a realizat un Top 10 al principalelor arii de interes pentru echipa de management, unde aceasta si-ar dori o imbunatatire a performantelor:
    – Cresterea implicarii echipei (60,9%)
    – Motivarea personalului din subordine (56,3%)
    – Atragerea talentelor in echipa (54,7%)
    – Managementul performantei echipei din subordine (42,2%)
    – Leadership (40,6%)
    – Dezvoltarea spiritului de echipa si de cooperare al oamenilor din subordine (35,9%)
    – Managementul obiectivelor (35,9%)
    – Dezvoltarea abilitatilor de comunicare (34,4%)
    – Dezvoltarea abilitatilor de a lua decizii sub presiune (32,8%)
    – Managementul timpului (32,8%)
  • S-au identificat cinci domenii principale in care managerii ar investi pentru cresterea competentelor si dezvoltarea abilitatilor pentru echipa din subordine: cresterea productivitatii (38,5%), creativitate si inovatie (36,9%), comunicare verbala (36,9%), inteligenta emotionala (35,4%) si luarea deciziilor (32,6%).

Temele manifestarilor de la editia Cluj Business Days au fost special alese pentru a raspunde cat mai bine nevoilor, problemelor si provocarilor cu care se confrunta oamenii de afaceri din regiune. Astfel, in cadrul programului, cei care sunt interesati sa-si imbunatateasca abilitatile pot alege teme focusate pe leadership, management si coordonare al echipelor, dezvoltarea abilitatilor de interrelationare, vanzari, negocieri, relatii cu clientii, relatii publice, comunicare sau marketing de produs .

Pentru cei interesati de antreprenoriat, noi modele de afaceri, oportunitati de afaceri, reorganizarea afacerii, strategii de afaceri, afaceri inovative, planificare se pot alege teme dezbatute in sesiuni de training, masterclass-uri sau workshopuri sustinute de catre cei mai buni specialisti in domeniu.

Speakeri internationali prezenti la eveniment

Cluj Business Days 2016 va fi o editie speciala, gamificata, cu multa informatie de actualitate, la care vor conferentia peste 100 de speakeri de top, straini si romani, pe durata a doua zile, in peste 40 de sesiuni. Printre speakerii invitati vor fi si personalitati de renume international, dintre care ii amintim pe: Jim Bagnola – international speaker, executive coach si expert in leadership, Simon Robinson – profesor de etica aplicata si profesionala la Universitatea Metropolitana din Leeds, Imani Kyaruzi – lector la QA Business School din cadrul Universitatii Ulster din Birmingham si autor a numeroase carti de specialitate, Sofie Sandell – social media speaker si specialista in digital leadership.

Mai multe detalii despre modalitatea de inscriere, lista completa a speakerilor si alte informatii, puteti accesa direct site-ul evenimentului. Perioada de inscrieri va fi activa pana in data de 13 decembrie,  ora 14:00.

Evenimentul este sustinut de: Raiffeisen Leasing, EY, Fan Courier, Banca Transilvania, Unicredit Bank, Dedeman, Profit Point, Zitec, Chivas, Bonduelle, Medlife, Heineken, Findoo, Autonom, Amprenta, Dallmayr, Aqua Carpatica, Bittnet, Easy Host, Galaxy Design, Affligem, Agentia de Print, Mind Shop, Wassabi, Grafoprint, Kolos Group, Pura Vida, Comm-on, MMC Consulting, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor, Biroul de traduceri Champollion, Ro Coach, Gpec, ANIS Romania,  Aries Transilvania, Cluj Hub, Clustero, Bizz Club, Cluster Mobilier Transilvan.

Parteneri media: Europa FM, Romania Libera, 9AM, Ora de Stiri, Manager Express, Ordinea Zilei, Piata Financiara, Business Cover, Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, Revista Bulevard, Chic Elite, Softlead, IQads, Smark, Zelist Monitor, Avocat Net, Editura Amaltea, Napoca FM, Radio Impuls, Cluj.com, Transilvania Business, Look TV, Monitorul de Cluj, Gazeta de Cluj, Cluj Today, Cluj Life, Cluju.ro, Techsylvania, Vocea Biz, Turda News, 24 fun, Bihor Online, Arad 24, Jurnalul Bihorean, Satmareanul.net, satumareonline.ro, Bihon.ro, Gazeta de Bistrita, Mesagerul.ro, Rasunetul.ro, Observatorbn.ro, Informatiazilei.ro, Gazetanord-vest.ro, Graiul.ro.

 

Care este reactia ta?
Articol bun
0%
Autor recomandat
0%
Despre autor
redactia
redactia
Chic-Elite este platforma online de dezvoltare personala si sprijin pentru femei, care le pune la dispozitie membrelor sale singurul serviciu de mentorat online din Romania, posibilitatea de a-si promova proiectele, de a cere ajutor pentru proiectele lor si nu numai. Avand ca obiectiv imputernicirea femeilor, sloganul comunitatii este Dare.Care. Te asteptam alaturi de noi!
Comentarii

Lasa un comentariu