Citesti acum…
Pana cand „merge si asa”?

Pana cand „merge si asa”?

de  Dana Tudoroctombrie 31, 2015

a9d1cf4a-f7aa-4800-b8e0-bc3f96e4b1fcIntr-un interviu pe care i l-am luat la un moment dat antreprenorului roman Dragos Anastasiu, acesta puncta cea mai slabiciune in mentalitatea romanilor – atitudinea de „merge si asa”. Nicicand nu mi s-a parut mai adevarata declaratia lui ca azi si tot pana azi nu am inteles dimensiunea consecintelor pe care le poate avea un astfel de mod de a face treaba.

Merge si asa” este in directa legatura cu alt punct nevralgic al societatii noastre, “inteleptul” “orice se poate in Romania” si se perpetueaza pentru ca, pana recent, societatea civila a fost un martor pasiv al incidentelor generate de o astfel de atitudine.

Merge si asa” pentru ca nu ne gandim ca roata se intoarce. Dar intr-o buna zi face, intr-o forma sau alta. De pilda, cazul instalatorului care face o treaba de mantuiala pana cand il inunda vecinul si simte pe pielea lui ce inseamna sa iei banii omului si sa fii “smecher” ca el.

Merge si asa” pentru ca nu ne dam seama care pot fi consecintele lucrului superficial facut. Pana cand se intampla o tragedie precum incendiul din clubul Colectiv.

Daca fiecare dintre noi, de maine, am incepe sa facem putin mai bine fata de “merge si asa” si sa ne propunem sa devenim mai buni, cu pasi mici, pe zi ce trece, cum ar incepe sa arate lucrurile in Romania? Daca tu, de maine, nu mai accepti mediocritatea si refuzi sa cumperi haine din magazinul cu haine proaste si scumpe, sa accepti atitudinea nepotrivita a taximetristului mereu nemultumit, sa privesti pasiv comportamente necivilizate, total deplasate, care se intampla zilnic, in vazul lumii, cum ar arata, oare, viata ta, a noastra?

Care este reactia ta?
Articol bun
33%
Autor recomandat
67%
Despre autor
Dana Tudor
Dana Tudor
Jurnalist, consultant comunicare, personal branding si employer branding Am o experienta de aproape 20 de ani in comunicare si in presa scrisa si online, de business si life-style. Am contribuit la dezvoltarea unor branduri premium in presa romaneasca (Project Manager Eva.ro, redactor-sef Cariere) si am avut ocazia de a interactiona cu mii de manageri, antreprenori si guru internationali din mediul de afaceri, precum si cu unii dintre cei mai buni specialisti din diverse domenii care contribuie la un stil de viata frumos si echilibrat (parenting, nutritie, coaching, vestimentatie, etc.). Principale directii de activitate ale Buticului meu de Inspiratie sunt: employer branding si cursuri de life-style pentru angajatii companiilor, content mastery, PR & media relations, branding personal.
1Comentarii

Lasa un comentariu

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

De acord