Branding personal

  • adrian s-a alăturat grupului Logo grup al Branding personalBranding personal acum 1 an, 9 luni

  • Dana Tudor a postat o actualizare în grupul Logo grup al Branding personalBranding personal acum 1 an, 11 luni

    Bun gasit! Intre o bijuterie „noname” si una ce poarta marca Tiffany, pe care ai alege-o? Intre un film cu un actor de care nu ai auzit niciodata si unul cu Brad Pitt, pe care l-ai viziona in seara aceasta? Cat de mult ne dam seama ca in aceeasi situatie este si numele nostru vs. numele altora, atunci cand vine vorba de alegerea pe care o face un…[Citește mai mult]

    • Imaginea „vinde”, indiferent de domeniu sau produs. Si totusi, imaginea noastra este lasata ades pe ultimul plan. E d epreferat sa tac si sa fac sau sa procedez precum gaina care „face un ou si canta o saptamana”?

      • Daca taci, faci si iti atingi obiectivele dorite, inseamna ca este o strategie de succes pentru tine si poti continua la fel. Dar cred ca se intampla in destul de putine cazuri:)

        • da, dar este ea cea mai buna? ar contribui la „brandingul personal” doar in mausra in care respectivul proiect/afacere ar avea un succes fulminant (si nici atunci nu este sigur).

          • Ai punctat bine: nimic nu este sigur. De aceea consider ca brandul personal ne asigura inclusiv o plasa de siguranta in situatii de criza. Sustin prin urmare varianta a doua:)

            • Un exemplu usor de observat este cel al jurnalistilor. Majoritatea depun mult timp si efort pentru a crea materiale de interes pentru publicul lor. Nu ii gasesti pe LinkedIn, pe bloguri sau chiar pe FaceBook (stiu cazuri). Abia atunci cand publicatia unde lucreaza se inchide sau se restructureaza, apare un nou blog in online:) Nu putem generaliza,…[Citește mai mult]

    • Poate fi, de altfel, si o capcana. Multor profesionisti li se intampla: tac, fac, totul e in regula. Pana la un moment dat, cand da compania faliment, se restructureaza, vine un nou sef si apar conflicte etc. Atunci isi dau seama cat de mult i-ar fi ajutat in pasul urmator (un alt job, o afacere pe cont propriu) daca si-ar fi construit un capital…[Citește mai mult]

      • Intr-adevar, pe piata muncii imaginea este esentiala. si, daca ar fi sa o luam de la zero, care ar fi pasii de urmat?

        • Cateva sugestii

          * Investeste in relationare. Eu multa vreme mi-am vazut de treaba si nu am avut timp de „networking” la birou. Am gresit. Gandeste pe termen lung – colegii de azi pot fi clientii de maine, nu se stie niciodata:)

          * Fa-ti un blog. Trebuie sa ai o voce online.

          * Ai grija ce pui pe FaceBook.

          * Posteaza constant pe LinkedIn.

          *…[Citește mai mult]

          • Excelent! Cum poti profita mai bine de parteneriate si networking?

            • Cand faci networking, este important sa: ai la tine zambetul, curajul, dorinta de a le aduce valoare celor pe care ii cunosti, carti de vizita si sa ai formulata o fraza clara, in care sa te prezinti intr-o maniera cat mai memorabila.

          • Nu imi place sa fac o separare intre femei si barbati, dar acest profil discret se intalneste foarte mult in cazul femeilor. Sa nu ne mire, de exemplu, cand apar situatii in care sunt promovate alte persoane, mai „vizibile”, in detrimentul celor care tac si fac. Este o situatie pe care am intalnit-o des.

            • Bine, acum sunt si exceptii (tot din randul femeilor in cea mai mare proportie) care sunt vizibile si promovate datorita unei imagini bune care a depasit cu mult competentele reale ale persoanei respective. Si vorbind de asta, cat e de important aspectul fizic in construirea unui brand personal puternic?

              • Vorbea cineva de regula celo 30 30 30 in networking: ce vede cineva de la 30 de m, de la 30 de cm si ce aude in primele 30 de secunde. Gandeste-te la Cindy Crawford, pe care a facut-o celebra alunita ei:) Particularitatile corpului nostru sunt avantaje de diferentiere ca imagine pe care le negam de multe ori, din dorinta de a fi perfecte.

                • Este important sa ii acordam atentie aspectului nostru – haine, par, machiaj, postura. Fiecare dintre acestea spune ceva despre noi, contribuie la crearea imaginii pe care o avem.

                  • Ma gandeam la aspectul fizic cu care ne-a inzestrat natura. Evidnet ca un stilist poate face minuni, dar sunt curioasa sa stiu daca azi sunt inca preferate femeile frumoase in detrimentul celor mai putin daruite in natura, in conditiile in care ambele sunt la fel de ingrijite.

                    • Conform statisticilor, persoanele cu un aspect fizic placut sunt favorizate… Nu as face o regula, uita-te la Oprah, nu este cea mai frumoasa femeie, cu toate acestea, are unul dintre cele mai puternice branduri personale la nivel mondial.