Branding personal
-
adrian s-a alăturat grupului
Branding personal acum 6 ani, 4 luni
-
Cristina Lincu s-a alăturat grupului
Branding personal acum 6 ani, 5 luni
-
Dana Tudor a postat o actualizare în grupul
Branding personal acum 6 ani, 5 luni
Bun gasit! Intre o bijuterie „noname” si una ce poarta marca Tiffany, pe care ai alege-o? Intre un film cu un actor de care nu ai auzit niciodata si unul cu Brad Pitt, pe care l-ai viziona in seara aceasta? Cat de mult ne dam seama ca in aceeasi situatie este si numele nostru vs. numele altora, atunci cand vine vorba de alegerea pe care o face un…[Citește mai mult]
-
Cristina Lincu a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Imaginea „vinde”, indiferent de domeniu sau produs. Si totusi, imaginea noastra este lasata ades pe ultimul plan. E d epreferat sa tac si sa fac sau sa procedez precum gaina care „face un ou si canta o saptamana”?
-
Dana Tudor a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Daca taci, faci si iti atingi obiectivele dorite, inseamna ca este o strategie de succes pentru tine si poti continua la fel. Dar cred ca se intampla in destul de putine cazuri:)
-
Cristina Lincu a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
da, dar este ea cea mai buna? ar contribui la „brandingul personal” doar in mausra in care respectivul proiect/afacere ar avea un succes fulminant (si nici atunci nu este sigur).
-
Dana Tudor a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Ai punctat bine: nimic nu este sigur. De aceea consider ca brandul personal ne asigura inclusiv o plasa de siguranta in situatii de criza. Sustin prin urmare varianta a doua:)
-
Dana Tudor a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Un exemplu usor de observat este cel al jurnalistilor. Majoritatea depun mult timp si efort pentru a crea materiale de interes pentru publicul lor. Nu ii gasesti pe LinkedIn, pe bloguri sau chiar pe FaceBook (stiu cazuri). Abia atunci cand publicatia unde lucreaza se inchide sau se restructureaza, apare un nou blog in online:) Nu putem generaliza,…[Citește mai mult]
-
-
-
-
-
Dana Tudor a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Poate fi, de altfel, si o capcana. Multor profesionisti li se intampla: tac, fac, totul e in regula. Pana la un moment dat, cand da compania faliment, se restructureaza, vine un nou sef si apar conflicte etc. Atunci isi dau seama cat de mult i-ar fi ajutat in pasul urmator (un alt job, o afacere pe cont propriu) daca si-ar fi construit un capital…[Citește mai mult]
-
Cristina Lincu a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Intr-adevar, pe piata muncii imaginea este esentiala. si, daca ar fi sa o luam de la zero, care ar fi pasii de urmat?
-
Dana Tudor a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Cateva sugestii
* Investeste in relationare. Eu multa vreme mi-am vazut de treaba si nu am avut timp de „networking” la birou. Am gresit. Gandeste pe termen lung – colegii de azi pot fi clientii de maine, nu se stie niciodata:)
* Fa-ti un blog. Trebuie sa ai o voce online.
* Ai grija ce pui pe FaceBook.
* Posteaza constant pe LinkedIn.
-
Cristina Lincu a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Excelent! Cum poti profita mai bine de parteneriate si networking?
-
Dana Tudor a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Cand faci networking, este important sa: ai la tine zambetul, curajul, dorinta de a le aduce valoare celor pe care ii cunosti, carti de vizita si sa ai formulata o fraza clara, in care sa te prezinti intr-o maniera cat mai memorabila.
-
Cristina Lincu a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Adevarul este ca la multe conferinte, partea cea mai utila s-a dovedit partea de networking!
-
-
-
Dana Tudor a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Nu imi place sa fac o separare intre femei si barbati, dar acest profil discret se intalneste foarte mult in cazul femeilor. Sa nu ne mire, de exemplu, cand apar situatii in care sunt promovate alte persoane, mai „vizibile”, in detrimentul celor care tac si fac. Este o situatie pe care am intalnit-o des.
-
Cristina Lincu a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Bine, acum sunt si exceptii (tot din randul femeilor in cea mai mare proportie) care sunt vizibile si promovate datorita unei imagini bune care a depasit cu mult competentele reale ale persoanei respective. Si vorbind de asta, cat e de important aspectul fizic in construirea unui brand personal puternic?
-
Dana Tudor a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Vorbea cineva de regula celo 30 30 30 in networking: ce vede cineva de la 30 de m, de la 30 de cm si ce aude in primele 30 de secunde. Gandeste-te la Cindy Crawford, pe care a facut-o celebra alunita ei:) Particularitatile corpului nostru sunt avantaje de diferentiere ca imagine pe care le negam de multe ori, din dorinta de a fi perfecte.
-
Dana Tudor a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Este important sa ii acordam atentie aspectului nostru – haine, par, machiaj, postura. Fiecare dintre acestea spune ceva despre noi, contribuie la crearea imaginii pe care o avem.
-
Cristina Lincu a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Ma gandeam la aspectul fizic cu care ne-a inzestrat natura. Evidnet ca un stilist poate face minuni, dar sunt curioasa sa stiu daca azi sunt inca preferate femeile frumoase in detrimentul celor mai putin daruite in natura, in conditiile in care ambele sunt la fel de ingrijite.
-
Dana Tudor a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Conform statisticilor, persoanele cu un aspect fizic placut sunt favorizate… Nu as face o regula, uita-te la Oprah, nu este cea mai frumoasa femeie, cu toate acestea, are unul dintre cele mai puternice branduri personale la nivel mondial.
-
Cristina Lincu a răspuns la acum 6 ani, 5 luni
Cred ca e, totusi, vorba de o exceptie 🙁
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-