Un spectacol hipnotizant sustinut cu elemente de arta si cele mai fine bijuterii a fost pus in scena la Le Chateau, unde FREYWILLE a aniversat 10 ani de prezenta pe piata din Romania, timp in care a demonstrat ca arta poate fi purtata sub forma unor bijuterii rafinate ce transmit emotie si te ancoreaza in frumos.
„Cred ca arta ne distrage atentia de la viata de zi cu zi. A trai cu arta ne permite sa traim in sfere superioare si este o calitate majora a vietii.” – Friedrich Wille, CEO FREYWILLE, prezent la evenimentul aniversar.
De-a lungul timpului, inca din 1951, atelierele brandului de lux au creat adevarate expozitii cu ajutorul bijuteriilor cu email, fiecare omagiu adus unor pictori renumiti facandu-si remarcata amprenta asupra artei si a sufletului celor care poarta creatiile artistilor vienezi. Cea mai noua demonstratie de transpunere in bijuterii a viziunii artistice este reprezentata de cea mai recenta colectie, un nou omagiu mult asteptat, la care s-a lucrat timp de 2 ani – colectia Hommage a Paul Gauguin – dezvaluita invitatilor prezenti la evenimentul aniversar. Ca o calatorie imaginara cu trei destinatii-cheie din universul luxuriant al lui Gauguin, departamentul artistic FREYWILLE a redat in culori aprinse si pulbere de aur paradisul tropical din Tahiti, Polinezia si Bora Bora intr-o colectie care impresioneaza prin cromatica si atentie la detalii.
Cum arta transcede imaginatia si se transforma in bijuterii, la evenimentul aniversar, invitatii au fost martori la o prezentare in care o serie de picturi celebre ale unor artisti precum Claude Monet, Vincent van Gogh, Gustav Klimt, F. Hundertwasser, Alphonse Mucha si Paul Gauguin au prins viata. Delicatele bijuterii au transmis emotii si inspiratie artistica, fiind puse in valoare in cadrul prezentarii de moda ale carei tinute au fost semnate de Alexandra Calafeteanu, designerul aniversand 10 ani de creatie artistica.
Rand pe rand, ca un dans de himere, au defilat modele purtand bijuteriile brandului austriac, elementele de arta pura fiind acompaniate de tinute senzuale – demne de a deveni muze pentru ochiul critic al unui artist. Texturi fine, transparente usoare si detalii care deconspira senzualitatea, timid prin fiecare decupaj, au transmis sensibilitatea senzoriala pe care artistii au redat-o prin operele lor, acompaniata acum de spiritul creator al designerului Alexandra Calafeteanu.
Lancome, Beauty One, Humanic, Nescafe Dolce Gusto, El Unico, Armand-Maison du Dessert, Celli Group – Premium Filtered Water, Fata Florile si Cerbul au fost partenerii speciali care au completat firul narativ al acestei seri spectaculoase.