Acasă Chic Succes De ce să comunicăm autentic?

De ce să comunicăm autentic?

10
0

De ce să comunicăm autentic, în afaceri? Cu gândul la revenirea la normalitatea mai bună, pe care ne-o dorim cu toții, vă invit la o conversație video pe această temă, în seria interviurilor video D’Inspirație by Dana Tudor.

Alături de mine, cu multe exemple concrete, este Dana Russu, specialist comunicare relațională și coach. Ce vei afla?

– Revenim la normalitate, ce luăm, ce adăugăm, la ce renunțăm din modul în care am comunicat în pandemie, în relațiile de afaceri?
– Ce înseamnă o comunicare autentică?
– Ce se întâmplă atunci când comunicăm autentic în relațiile de afaceri? Ce pierdem dacă nu o facem?
– Ce facem cu emoțiile negative care pot să apară într-o relație de afaceri și să o afecteze?
– Suntem o societate cu norme destul de rigide în educația noastră din copilărie, care ne-au făcut să ne punem cât mai multe măști. Cum putem să dăm jos aceste măști?
– Vorbind de norme, cum împăcăm presiunile culturale (fii drăguț, nu spune nu etc.) cu autenticul din noi?
– Cum ne conectăm la autenticul nostru și îl adaptăm pentru mediul de business? Care ar fi cele 3 întrebări care ne ajută?
– Lucru concret pe frică, emoție ce poate să apară atunci când trebuie să susținem o prezentare în public, din perspectiva comunicării relaționale.

Articolul precedentMostenirea lasata de mame fiicelor, subiectul unei premiere la Teatrul Apollo111
Articolul următorCând obiectivele nu devin realitate
Dana Tudor
Jurnalist, consultant comunicare, personal branding si employer branding Am o experienta de aproape 20 de ani in comunicare si in presa scrisa si online, de business si life-style. Am contribuit la dezvoltarea unor branduri premium in presa romaneasca (Project Manager Eva.ro, redactor-sef Cariere) si am avut ocazia de a interactiona cu mii de manageri, antreprenori si guru internationali din mediul de afaceri, precum si cu unii dintre cei mai buni specialisti din diverse domenii care contribuie la un stil de viata frumos si echilibrat (parenting, nutritie, coaching, vestimentatie, etc.). Principale directii de activitate ale Buticului meu de Inspiratie sunt: employer branding si cursuri de life-style pentru angajatii companiilor, content mastery, PR & media relations, branding personal.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

De acord

Introduceți aici numele dvs.