Pentru prima dată în istoria de 12 ani și 21 de ediții ale celei mai longevive competiții de blogging creativ din România, comunitatea SuperBlog s-a reunit la prima Gală online sâmbătă, 19 decembrie 2020.După două luni intense de competiție, concurenții, sponsorii și partenerii SuperBlog s-au felicitat și s-au (re)descoperit într-un eveniment inedit, presărat cu mesaje live din toate zonele țării, din tren, din Franța și Emiratele Arabe Unite, cu colinde și toasturi virtuale.
Lansată în anul 2008, competiția SuperBlog înseamnă, în cifre, 3000 de participanți, circa 150 de sponsori, peste 500 de probe, aproape 40.000 de articole, facilitând parteneriate între blogosferă și mediul de afaceri, cu beneficii pentru ambele părți: pe de o parte, concurenții au oportunitatea să-și perfecționeze abilitățile de comunicatori online, să-și testeze limitele și să-și crească potențialul, iar brandurile identifică noi talente și potențiali colaboratori, susținând astfel dezvoltarea și profesionalizarea blogosferei.
Sub semnul pandemiei, cea de-a 21-a ediție SuperBlog s-a adaptat, a atras numeroși sponsori și concurenți noi, precum și câteva premiere: s-au organizat probe cu testări de produse și s-a lansat podcastul “Vocea SuperBlog” (listat și pe iTunes), care are deja peste 30 de episoade în numai trei luni. Desi nu a mai fost posibilă tradițională reuniune, celebră în blogosferă, evenimentul online a permis și concurenților din alte țări să se conecteze. Gala SuperBlog 2020 a durat aproape patru ore, timp în care au luat cuvântul prin discursuri live sau mesaje preînregistrate circa 40 de bloggeri, sponsori și parteneri din toate colțurile țării, din Franța și Emiratele Arabe Unite, ba chiar din tren sau de la pregătirile de Ignat.
Desfășurată între 1 octombrie și 2 decembrie a.c., cea de-a 21-a ediție a competiției SuperBlog a atras 133 de bloggeri din toată țara și din diasporă, din care 120 au participat la cel puțin o probă, iar 38 au concurat la toate cele 25 de provocări, pe teme foarte variate: de la îmbrăcăminte, cosmetice și bijuterii, mașini de cusut, suplimente, produse naturiste și alimente sănătoase, cărți personalizate și produse pentru copii, mobilier, materiale de construcții, hale metalice pentru afaceri, servicii și consumabile medicale, aparate purificatoare de aer, brazi artificiali, accesorii pentru telefoane mobile, software pentru retail sau servicii HoReCa, influencer marketing și branding personal.
În total, în SuperBlog 2020 s-au înregistrat 1498 de articole, juriul fiecărei probe având dificila misiune de a le evalua și de a stabili câștigătorii premiilor alocate. Astfel, s-au acordat peste 300 de premii (în bani și în produse sau servicii), în valoare totală de peste 50.000 lei. Clasamentul final și alte informații sunt disponibile pe www.super-blog.eu. Bloggerii și sponsorii deja se pregătesc pentru următoarea ediție, a 22-a, care va începe la 1 martie 2021.
Podiumul SuperBlog 2020 le reunește pe Mara Rus, clasată pe locul al treilea cu blogul incabinadeproba.ro, Diana Elena Gole – pe locul secund cu blogul dealedianei.ro și respectiv Oana Pană, autoarea blogului inimadincuvinte.com, câștigătoarea trofeului SuperBlog 2020 și a premiului cash de 3000 de lei.
„După un blog pe resurse umane am simțit nevoia să îmi creez un loc de suflet și așa a apărut InimaDinCuvinte.com. Unul dintre articolele reprezentative de aici este “Iubirea ca un puzzle”. SuperBlog cu siguranță este și el un puzzle în care fiecare piesă joacă un rol la fel de important. Organizatorii sunt cei care oferă formatul, regulile de joc și păstrează un climat sănătos, bazat pe fair play în decursul competiției. Sponsorii setează triggerul prin premiile oferite, deschid ușa către adrenalină, suspans, îmbunătățire continuă din partea concurenților. Bloggerii sunt piesa de rezistență din puzzle, căci ei oferă din timpul lor, aduc pasiunea pentru a scrie, creativitatea și documentarea ca să realizeze cele mai bune articole. Trofeul este piesa patru din puzzle, este cea care închide bucla creativității și reconfirmă miza competiției. Eu personal m-am regăsit în acest puzzle și am creat unul nou la finalul competiției, pe care îl voi lua cu mine în călătoria numită viață. Acest nou puzzle este compus din experiențe precum: autocunoaștere, autodepășire, prietenii frumoase și de durată, perseverență pentru îndeplinirea oricărui vis. Recomand cu drag oricui puzzle-ul SuperBlog, chiar dacă este novice sau deja consacrat în lumea bloggingului și a conținutului creativ. Fiți deschiși la schimbare și viața vă va zâmbi din plin!”, a declarat câștigătoarea Oana Pană.
22 de companii au susținut competiția SuperBlog 2020 în calitate de sponsori: Academie Vie, ANSWEAR.ro, Băcănia Tei, BeKid, Bottega Verde, Brand GSM, Cord Blood Center, CusutSiBrodat.ro, e-Sarbatoare, Elefantul Meu, Fares, Farmacia la Preț Mic, Farmec, FAVI, Frisomat, Magister, Medicale-Shop.ro, Melinis, Salin, StoneMania, TheMall.ro și Vindem-Ieftin.ro
„Vă mulțumesc vouă, superbloggerilor, pentru toate articolele înscrise la probele Answear de anul acesta. M-am bucurat să văd zeci de articole pentru fiecare probă. Vă încurajez să aveți încredere în voi și să vă exersați creativitatea ori de câte ori aveți ocazia și să nu subestimați participările voastre la SuperBlog. Cine știe… s-ar putea să ne auzim pentru parteneriate și după competiție, așa cum am procedat și cu alți foști câștigători. Sărbători fericite tuturor!” – Georgiana Pană, Marketing Manager Answear.ro
„Mulțumim participanților, câștigători sau nu, pentru dedicarea și răbdarea de care au dat dovadă și dorim să-i întâlnim și la următoarele probe la care vom fi sponsori. Vă doresc tuturor sărbători fericite și liniștite!” – Răzvan Pavel, SEO consultant & Online Marketer e-Sarbatoare.ro, sponsorcare a oferit brăduțul oficial SuperBlog pentru Gală.
“Apreciem și susținem competiția SuperBlog de mulți ani și ne bucurăm că ne-am putut implica și în acest an foarte dificil pentru industriile creative, când bugetele pentru promovare și creație au fost, în multe cazuri, ultima prioritate pentru companii. Însă, pentru noi este important să păstrăm dialogul cu consumatorii și să încurajăm scrierea creativă, prin care tinerii să-și poată exprima pasiunile și talentul. Îi felicităm pe toți participanții și le dorim să continue cu perseverență și succes pe acest drum pe care se regăsesc!” – Liliana Popa, PR Manager Farmec
“Ne bucurăm că am ales să participăm și să susținem SuperBlog 2020. Fiind la prima participare cu un subiect destul de tehnic – construcția de hale metalice industriale – nu prea știam la ce să ne așteptăm. Rezultatul a fost peste așteptări! Bloggerii ne-au surprins extrem de plăcut cu articole bine documentate, inspiraționale și bine scrise. Juratul nostru – Bogdan Mihalașcu – a avut o sarcină foarte grea la jurizare. Prin intermediul articolelor înscrise, am avut șansa să înțelegem care sunt percepțiile referitoare la imaginea de brand, avantajele constructive percepute, beneficii. Au fost enunțate foarte multe idei noi de abordare și declinare, am descoperit bloggeri realmente talentați. Analizăm posibilitatea de a lansa anumite proiecte în viitor cu bloggerii descoperiți. Mulțumim tuturor participanților, dar și organizatorilor și juratului nostru. Așteptăm cu interes următoarele ediții și recomandăm tuturor să susțină SuperBlog.” – Csaba Demeter, Marketing Manager Frisomat Romania
„Le mulțumesc tuturor celor care au scris la proba noastră. Știm că nu este un an ușor pentru nimeni și ne bucurăm că ați avut energie și inspirație să scrieți despre produsele din portofoliul platformei noastre online. Vă dorim sărbători încărcate de zâmbete și multă forță de muncă pentru proiectele voastre.” – Ioana Badea, Project Manager al proiectului FLPM.ro
“Mulțumim superbloggerilor că au participat la proba Medicale-Shop, contribuind astfel la conștientizarea în rândul publicului larg a importanței întreținerii igienei și curățeniei, o temă mai actuală ca oricând. Vă dorim tuturor sănătate, sărbători fericite și succes în toate proiectele creative pe care vi le propuneți!” – Leonard Andreiana, general manager Adar Unic Solutions (Medicale-Shop.ro)
„Îmi revine onoarea și bucuria să vă mulțumesc, în numele întregii echipe, pentru contribuția voastră la acest proiect. Ceea ce mă bucură și mai mult este că unii dintre voi ne-ați devenit clienți fideli, comandând de două, trei, poate chiar patru ori pe lună, ceea ce reprezintă o validare puternică pentru proiectul nostru. Vă mulțumim!” – Alex Dumbravă, Băcănia Tei
“Este a doua oară când mă implic în competiția SuperBlog, de data asta în numele Academie Vie și TheMall.ro. Scopul meu este mereu să caut tangențe cu educația, să organizez nu doar o competiție, ci să las și urme de learning by doing prin condițiile din concurs. Sper mult că mi-a reușit și că nu e ultima oară când mă implic. Mulțumesc tuturor bloggerilor pentru participare, mult succes!” – Vadim Cușnir, Community Leader la Social Media în Culise, fondator Academie Vie și co-fondator Agenție Vie
„Am onoarea de a mulțumi tuturor celor care s-au înscris la proba noastră. În mod special le felicit pe câștigătoarele noastre, Camelia Cîmpean, Oana Pană și Catinca Vlad. Vă doresc tuturor sărbători liniștite, să vă bucurați de tot ce aveți și să ne auzim cu bine și la anul!” – Andreea Onica, asistent marketing Vindem-Ieftin
Parteneri media: Catchy, Chic-Elite, Cinemap, Comunicatedepresa.ro, Connect, CREADIV, Fashion8, Gentlemen Market, H2RO – Genuine Communication Agency, IXPR, Loopaa, MTH Digital, PRwave, Red Marketing, Social Media In Culise, toateBlogurile.ro, TVR2, Voiqu, Zelist Monitor, Zile și Nopți.
Bloguri partenere: almonacalatoreste.ro, arenait.ro, calatoriaperfecta.ro, casutaunuimelc.ro, catalinapopa.com, cristinalincu.ro, danielbotea.ro, extravita.ro, maiperomaneste.wordpress.com, manuelcheta.podbean.com, monasimon.ro, moneywatch.ro, opisicaneagra.ro, presainblugi.com, storyspelling.ro, robintel.ro, tssecrets.com, visatorprinlume.ro. Organizator: SwissPlan.biz.
Despre SuperBlog
Lansată în 2008, SuperBlog este cea mai longevivă și antrenantă competiție din blogosfera românească. Proiectul are drept scop să descopere și să susțină noile talente ale blogosferei, precum și să faciliteze colaborările dintre aceasta şi mediul de afaceri. Competiţia numără 21 ediţii încheiate (anual în perioada 2008-2012 și bianual începând din 2013, cu o ediție primăvara și una toamna), în care s-au înregistrat, în total, peste 3000 de participanți și s-au scris aproape 40.000 de articole. Detalii, pe www.super-blog.eu.