Acasă Chic Succes Când obiectivele nu devin realitate

Când obiectivele nu devin realitate

29
0

De ce nu reușești să își vezi un vis devenit realitate, deși îți dorești foarte mult acest lucru și chiar depui eforturi în acest sens? Uneori motivul ești chiar… tu!

Invitata mea din cel mai proaspăt interviu D’Inspirație by Dana Tudor, Lavinia Galcea, Professional Certified Coach (PCC) și psihoterapeut, a pregătit o prezentare foarte clară și succintă a tipurilor de blocaje care apar în modul în care ne abordăm obiectivele. Mai mult, pentru fiecare, a menționat cel puțin câte o soluție simplă.

Iată mai jos lista acestor blocaje:

1. lăsarea de o parte a obiectivelor pentru „cândva”;
2. o să fac asta când o să simt că e momentul;
3. procrastinarea;
4. obiective vagi, nespecifice;
5. setarea prea sus a obiectivelor;
6. nesegmentarea obiectivului;
7. prea multe obiective;
8. nu ne luăm cu adevărat angajamentul pentru atingerea obiectivului;
9. neanticiparea obstacolelor din timp;
10. subestimăm efortul necesar atingerii obiectivului;
11. renunțăm înainte de a avea rezultate;
12. ne grăbim;
13. nu ne bucurăm de progres (totul sau nimic);
14. lipsa de consecvență;
15. obiceiuri de lucru care nu funcționează;
16. nu utilizăm resursele potrivite;
17. distragerile;
18. nu avem un expert;
19. nu avem pregătirea potrivită;
20. nu vizualizam succesul dorit.

Care dintre ele îți atrage atenția? Tu ce soluții ai găsit?

Articolul precedentDe ce să comunicăm autentic?
Articolul următorRomanii de pretutindeni se pregatesc de un nou Summit
Dana Tudor
Jurnalist, consultant comunicare, personal branding si employer branding Am o experienta de aproape 20 de ani in comunicare si in presa scrisa si online, de business si life-style. Am contribuit la dezvoltarea unor branduri premium in presa romaneasca (Project Manager Eva.ro, redactor-sef Cariere) si am avut ocazia de a interactiona cu mii de manageri, antreprenori si guru internationali din mediul de afaceri, precum si cu unii dintre cei mai buni specialisti din diverse domenii care contribuie la un stil de viata frumos si echilibrat (parenting, nutritie, coaching, vestimentatie, etc.). Principale directii de activitate ale Buticului meu de Inspiratie sunt: employer branding si cursuri de life-style pentru angajatii companiilor, content mastery, PR & media relations, branding personal.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

De acord

Introduceți aici numele dvs.