Citesti acum…
Brandul personal – crucial pentru iesirea din anonimat

Brandul personal – crucial pentru iesirea din anonimat

de  redactiaoctombrie 5, 2016

MIDJoi, 29 septembrie a.c., la Clubul Diplomatic Bucuresti, a avut loc cea de-a 8a editie a Conferintei „Marketing in Direct” (MID). Cca 220 de participanti au avut ocazia de a afla direct de la cei 11 specialisti in domeniu cum, pentru a fi cu un pas inaintea concurentei, Social Media trebuie privita nu doar ca o strategie, ci drept un real canal media.

Comunicare cu impact in Social Media

Conferinta MID a debutat cu prelegerea lui Zoe Cairns, expertul numarul 1 in UK in Social Media & Online Marketing. Cairns a lansat intrebarea referitoare la necesitatea influentatorilor in procesul de marketare si si-a prezentat propria strategie de reprezentare brand prin intermediul acestora, precum si un model de planificare continut in social media.

Stela Toderascu, Senior Manager Commercial Marketing Avon pentru Romania si Moldova, a pus accentul pe importanta crearii unui continut puternic in comunicarea brandului catre consumatori. Potrivit viziunii ei, majoritatea acestora prefera sa-si obtina informatiile din articole avand continut relevant, extras din intamplari reale ale membrilor comunitatii Avon.

Mai departe, Alex Dona, specialist in media cross-platform si Managing Partner al TimesNewRoman.ro, a pus accentul pe continutul care provoaca conventionalul si pe mesajul pe care acesta il transmite prin provocarea unor zone „interzise” de subiecte. El este de parere ca asumarea unor riscuri in comunicarea mesajului, cunoscand necesitatile clientului, poate suplini prioritizarea alocarii unui buget in acest sens.

Alexandru Negrea, unul dintre cei mai cunoscuti consultanti in social media din Romania, a prezentat cele 10 modalitati proprii pentru cresterea vanzarilor prin mediul de socializare online. Facand trecerea prin platformele cele mai utilizate, el a pus accentul pe canalele pe care acestea le pun la indemana utilizatorilor sai.

Co-fondatorul F64, Marian Alecsiu, a subliniat importanta intemeierii „triburilor”, o forma de organizare a membrilor unei comunitati, bazata pe pasiuni comune. Avand la baza nevoia de educatie in domeniul de interes, prin sfaturi si recomandari venite din partea celor cu o mare experienta, el este de parere ca se poate transmite un raspuns rapid solicitarilor, in general, si astfel se poate crea un bun context de comunicare pentru cei care impartasesc un tel comun.

Strategii de succes

A doua jumatate a seriei de prelegeri a fost deschisa de catre Mihaela Tatu, speaker bine-cunoscut al Conferintelor MID, fiind la a treia participare consecutiva. Aceasta a preferat sa vorbeasca invitatilor din suflet, prin prisma propriei sale transformari, raportate la noul val de comunicare in online. Exprimandu-si nevoia personala de a fi in pas cu cele mai noi modalitati de socializare, a incurajat audienta sa iasa din zona de confort si sa-si descopere modalitatea unica de dezvoltare si ascensiune in domeniu.

Rares Banescu, fondatorul aplicatiei Retargeting, prin care ajuta firmele online sa-si creasca rata de conversie cu pana la 10%, prin comunicarea personalizata si automatizarea activitatilor de marketing, este un om al cifrelor. El a prezentat un studiu aprofundat al statisticilor dinamice din social media si a exemplificat o modalitate de achizitie a produselor dintr-o aplicatie facila, pusa la indemana de una dintre cele mai populare retele de socializare.

De cealalta parte, Mirela Bucovicean, cea care a creat prima platforma de promovare si vanzare a creatiilor tinerilor designeri romani, Molecule F, fiind si un exemplu de succes in antreprenoriatul creativ, a sustinut importanta influentatorilor in procesul de marketare, punand accentul pe relatia construita intre consumator si acesta, avand la baza increderea si nevoia de model.

14449977_1116203245145376_5610742852741642816_nDespre brandul personal a vorbit Daniela Tudor, specialist in comunicare si co-fondator al site-ului de dezvoltare personala Chic-Elite.ro. In functie de platforma folosita, necesitatea reprezentarii personale, intr-o formula optima, devine cruciala pentru iesirea din anonimat.

Oana Sav, Chartered Marketer si fondatorul Institutului de Marketing, a sustinut conceptul imbunatatirii rezultatelor prin definirea mai buna a obiectivelor. Intelegerea retelelor de socializare in scopuri de marketare, a posibilitatii de deschidere a unui dialog multidirectional si de dezvoltare in urma unui feedback rapid, sunt doar cateva dintre avantajele crearii unei relatii autentice cu consumatorul dar si de intretinere a acesteia.

In incheiere, Denis Todirica a prezentat mimetismul comportamental sau modalitatea in care dorintele noastre sunt influentate de mediul cu care interactionam. Dupa experienta lansarii aplicatiei STATUS, o noua experienta de socializare prin care poti cunoaste oameni interesanti din jurul tau, el a subliniat nevoia unei platforme care sa valorifice influencerii si prin care acestia sa beneficieze si de venituri prin ustensile dedicate.

Evenimentul a fost moderat de efervescenta Laura Dragomir, expert in Comunicare & Public Speaking.

Prezentarile speakerilor pot fi descarcate de pe site-ul Conferintei.

Sponsori „Marketing in Direct”: Alpha Bank, Secom, Budureasca, Avon, e-Sky, Siveco, Tailor Events, Topoloveni, Pegas, BestEvent, Hotel Royal, Anti Aging Klinik, Sprinter Promotion, Tchibo, Supradyn, Dormeo, Bruschette Maretti, Green Sugar, Ivatherm, Touch Antibacterial, Gett’s Salons, Intersport, Redds, Sanovita, Seroussi, Diamond, Meli-Melo, Marionnaud, Boromir, McVitie’s, LaDorna, Profi, Gerlinea, Merlin’s Vitamin Aqua, Clinica DentalOne, ProfiPrint, Red Bonus Card, Fit4You, Clausweb, Nikon si ListaFirme.ro

Parteneri media „Marketing in Direct”: Inspire Group, Cocor, Chic-Elite.ro, Zelist Monitor, Institutul de Marketing, MarketingFocus.ro, Marketing Romania, Iqads, PR Wave, Forbes, Markmedia.ro, Agerpres, Cariereonline.ro, Finzoom, Eva.ro, Inmedia.ro, Romania Libera, Casa Mea, Smark, Brand4Brands.ro, 9AM, ROL.RO, News Up, NINE O’CLOCK, Business Review, Ordinea Zilei, Smart Financial, Blitz TV, Salon TV, Revista Biz, Garbo.ro, Business Woman, Manager Express, Ziare.com, Business24, Calendar Evenimente, Manpres, Rabbit Media.

Care este reactia ta?
Articol bun
0%
Autor recomandat
0%
Despre autor
redactia
redactia
Chic-Elite este platforma online de dezvoltare personala si sprijin pentru femei, care le pune la dispozitie membrelor sale singurul serviciu de mentorat online din Romania, posibilitatea de a-si promova proiectele, de a cere ajutor pentru proiectele lor si nu numai. Avand ca obiectiv imputernicirea femeilor, sloganul comunitatii este Dare.Care. Te asteptam alaturi de noi!
Comentarii

Lasa un comentariu