Nu Skin a fost clasată de către Euromonitor International Ltd.*, ca brand-ul numărul unu în lume cu un sistem de dispozitive pentru înfrumusețare la domiciliu, atât în 2017, cât și în 2018; acesta a publicat cel mai complex studiu de piață despre industria de îngrijire a pielii.. „Nu Skin s-a detașat rapid pe piața dispozitivelor de înfrumusețare la domiciliu cu „Sistem de Dispozitive”, care combină seruri și soluții puternice cu dispozitive de înfrumusețare devenind brand-ul lider,” spune Kata Pál, Vicepreședinte de Vânzări pentru Europa de Est.
Un portofoliu inovator de dispozitive pentru înfrumusețare – care include ageLOC Galvanic Spa® System II, Galvanic Body Spa, ageLOC Me®, LumiSpa® și LumiSpa Accent® – care oferă o multitudine de tratamente pentru diferite probleme ale pielii. „Combinația formulelor dovedite științific cu tehnologii brevetate luptă cu unele dintre cele mai importante probleme ale pielii pentru consumatori, precum curățarea, fermitatea, hidratarea, acneea și aspectul liniilor și al ridurilor”, a spus Kata Pál.
Cea mai nouă completare – ageLOC LumiSpa®, un dispozitiv pentru curățarea pielii – a atins recent nivelul de două milioane de unități vândute în doar 18 luni. Clasamentul Euromonitor vine în completarea mai multor premii globale pentru produs și inovație pentru ageLOC LumiSpa®, inclusiv Global Pure Beauty Awards, Cosmo Reader’s Choice Award, Glammies de la revista Glamour, The Techies, Premiile A’ Design Awards și Spark Design Awards.
„Unul dintre punctele noastre forte la Nu Skin este că ascultăm vocea consumatorilor la nivel global și că dezvoltăm produse și dispozitive care le îmbunătățesc regimul de îngrijire a pielii,” a spus Kata Pál. „Pe măsură ce industria de înfrumusețare evoluează, iar dispozitivele de înfrumusețare pentru acasă devin tot mai populare, noi continuăm inovarea în acest spațiu dinamic și suntem pregătiți pentru a fi primii care aduc experiența similară spa, acasă.”
Pentru mai multe informații, vizitați www.nuskin.com