Primăvara aceasta, blogosfera și-a petrecut izolarea în mod creativ: provocându-și inspirația și perseverența în competiția SuperBlog, ajunsă la cea de-a 20-a ediție. Totodată, brandurile participante și-au prezentat ofertele într-un context inedit și au descoperit în rândul concurenților noi influenceri, susținând astfel dezvoltarea și profesionalizarea blogosferei.
Desfășurată
între 1 martie și 22 aprilie a.c., Spring SuperBlog 2020 a atras la
start 121 de bloggeri (din toată țara și din diasporă), din care
50 au participat la toate provocările lansate de sponsori, pe teme
dintre cele mai variate: electrocasnice
și produse pentru casă, servicii de închiriere auto, accesorii
pentru călătorii cu mașina, alimente sănătoase, cosmetice,
ceasuri și bijuterii, echipamente de gaming, turism și
experiențe, articole promoționale, proiectare rezidențială,
materiale de construcții, servicii de suport pentru industria
HoReCa. Șapte
săptămâni și 16 probe mai târziu, competiția numără 1119
articole, juriul având dificila misiune de a le evalua și de a
stabili câștigătorii celor peste 200 de premii acordate (în bani,
produse sau servicii).
De
data aceasta, câștigătorii sunt aplaudați doar în mediul online:
restricțiile
de distanțare socială impuse de pandemie au determinat anularea
Galei de premiere – o tradiție mult-așteptată în comunitatea
SuperBlog, la finalul fiecărei competiții. Rămâne însă
promisiunea că următoarea reuniune offline va compensa din plin
așteptarea.
Pe podiumul competiției se clasează concurentele Alexandra Cardel – autoarea blogului inefabil.ro, pe locul al treilea, Grațiela Vlad pe locul secund, cu blogul gratielavlad.ro, iar Cătălina Popa – catalinapopa.com, aflată la a treia participare și clasare pe podium, primește trofeul Spring SuperBlog 2020 și premiul de 2000 lei. Clasamentul final și alte informații sunt disponibile pe site-ul www.super-blog.eu.
Cătălina Popa (Foto: Andrei Neagu)
“Participarea mea în competiția SuperBlog a venit din dragostea pentru scris. De altfel, eu și lucrez la o carte în această perioadă. De aceea, am avut rezultate încă de la prima ediție la care am participat. Foarte puțini superbloggeri au luat trofeul din prima încercare. Un parcurs și o evoluție există indiferent că o simți sau nu de la o ediție la alta. Se spune că, dacă vrei să fii scriitor, trebuie să scrii zilnic, așa că am luat competiția SuperBlog ca pe un experiment, dar s-a dovedit o experiență care m-a definit ca om. Parcursul meu a fost foarte interesant: la prima ediție m-am aflat pe locul al III-lea, la următoarea am luat locul al II-lea, iar acum am câștigat. Nu aș schimba nimic la acest parcurs. Dacă aș putea alege, nu aș vrea să fi câștigat din prima pentru că nu aș fi ajuns să mă dezvolt atât de mult.
Orice
faceți,
faceți
cu credință, cu motivație! Acceptați cine sunteți
si dați
tot ce aveți mai bun. Eu accept că sunt o timidă incurabilă,
dar, în același timp, sunt un om care are ceva de spus, în scris
sau verbal, iar pentru ideile mele, lupt să fie expuse clar și
inedit. Cam așa
este și
cu fiecare probă SuperBlog: pleci de la tema dată și
o faci să
fie a ta. Succes tuturor participanților!”,a
declarat câștigătoarea Cătălina Popa.
Cea
de-a 20-a ediție SuperBlog a fost sponsorizată de companiile AIA
Proiect, AutoGedal, Autonom, Dajar
România,
Driedfruits.ro, Experimenteaza.ro, Farmec, Franke România,
LitoralulRomanesc.ro, Lokofood, Spacer, StoneMania Bijou,
Vindem-Ieftin.ro, WatchShop.ro, Today Advertising.
“Ediția
Spring SuperBlog 2020 a fost una specială, în condiții de criză,
care ne-a schimbat tuturor gândurile, perspectivele, preocupările.
Astfel, am abordat o temă mai sensibilă și i-am invitat pe
participanți să ne transmită ideile lor de implicare socială a
companiei Farmec, fiindcă în comunitate se nasc proiectele cele mai
frumoase și mai eficiente, care ne vizează pe toți. Le mulțumim
tuturor celor care au scris pentru, despre și cu farmec, și
așteptăm să ne reîntâlnim la toamnă cu la fel de multă
inspirație și energie.”
– Liliana Popa, PR Manager Farmec
“Nu
a fost deloc o misiune ușoară să jurizăm articolele scrise de
participanții în această competiție și pe această cale dorim să
le mulțumim tuturor pentru această provocare, pentru implicarea și
creativitatea de care au dat dovadă. Am citit articole care ne vor
rămâne cu siguranță în memorie, articole din care am învățat
și am descoperit oameni foarte talentați și pasionați de ceea ce
fac. Felicitări organizatorilor pentru că au dezvoltat acest
proiect an de an!” –
Maria Tătaru, Marketing Manager Autonom
“Pentru
noi, participarea la competiția SuperBlog a devenit o obișnuință,
fiind un eveniment pe care îl așteptăm cu nerăbdare, de fiecare
dată. Ne bucurăm că proba propusă de noi a stârnit interesul
bloggerilor, care ne-au încântat și de această dată cu articole
creative și bine documentate. Le mulțumim tuturor pentru
participare și îi felicităm pentru rezultatele obținute. Așteptăm
cu entuziasm următoarea competiție și, până atunci, le urăm
tuturor inspirație și spor la creație!” –
Alin Dăbuleanu, manager SC AUTO GEDAL IMPEX SRL
„Timpul
și scrisul sunt elementele care ne aduc împreună. Contextul actual
ne-a făcut să aducem într-o nouă lumină ambiția, perseverența
și curajul – în special de partea bloggerilor, pentru a scrie
despre o temă sensibilă pentru publicul larg. WatchShop este la a
doua astfel de colaborare și întotdeauna ne bucurăm pentru o
oportunitate de a da înapoi comunității și de a crește împreună
cu bloggerii.”
–
Andreea Eremia, Marketing Specialist WatchShop
“Ca
de fiecare dată, această competiție este o încântare, suntem
onorați să vă fim alături. Primiți, vă rog, felicitările
noastre pentru o nouă ediție reușită și numai gânduri bune
adresate tuturor participanților, sponsorilor și organizatorilor!”
– Echipa
AIA Proiect
„Pentru
noi, cei de la Today Advertising, a fost o experiență nouă și
foarte plăcută. Am descoperit oameni minunați cu care intenționăm
să colaborăm pe termen lung și cu siguranță ne vom alătura vouă
și anul viitor.”
– Vișan Nadia, Business Development Director Today Advertising
“Superbloggerii
ne-au surprins și de această dată cu energia pozitivă, imaginația
bogată și talentul de a scrie. Mulțumim pentru articolele scrise
pentru Spacer. Ne-ar fi plăcut să ne revedem cu toții la Gală,
însă, având în vedere că am participat cu toții la o ediție
Spring SuperBlog care va intra în istorie, aceasta va trebui să mai
aștepte.” – Cătălin
Onea, General Manager Royal Computers
„Proba
sponsorizată de Litoralulromanesc.ro s-a derulat în plină stare de
urgență, care a însemnat pentru toată lumea restricții,
incertitudine și îngrijorare cu privire la ce ne aduce ziua de
mâine. Dar, în ciuda contextului, bloggerii care au participat la
această probă au reușit să ne transpună pe noi, juriul, precum
și pe cititorii lor, înapoi în lumea normală, cea în care
vacanțele la mare nu sunt un vis intangibil. Le mulțumim pentru
efortul de a-și imagina această stare de normalitate și sperăm că
și pentru ei a fost „un respiro” de la cotidianul dominat
de vești dramatice. A fost o experiență care, paradoxal, în
pofida contextului, ne-a adus mai aproape unii de ceilalți. Sperăm
ca interacțiunile viitoare să aibă loc într-un moment mai bun și,
până atunci, să ne putem bucura vara aceasta de vacanțe la mare”
–
Ionuț Nedea, owner Litoralulromanesc.ro,
agenția de turism online care aduce cei mai mulți români în
vacanțe la Marea Neagră.
“Se
pare că ediția de primăvară a SuperBlog a adus o experiență
nouă pentru întreaga comunitate. Ne-am bucurat să vedem că
bloggerii și-au păstrat optimismul și au reușit să creeze
articole care să inspire. Așteptăm Gala pentru atunci când va fi
posibil, dar și ediția de toamnă pentru care avem deja planuri.”
–
Florin Genet, fondator Experimenteaza.ro
“Pandemia
ne-a reînvățat să apreciem mai mult socializarea, să comunicăm
mai mult cu cei apropiați și să iubim mai mult planeta. Dragi
bloggeri, mulțumim că v-ați păstrat inspirația, entuziasmul și
implicarea. Abia așteptăm să ne recitim, dar mai ales să ne
revedem în noua ediție de toamnă SuperBlog.” – Bianca
Ghiță, manager vânzări Vindem-Ieftin
Parteneri
media:
Catchy.ro, Chic-Elite, Cinemap, Comunicatedepresa.ro, Connect,
CREADIV, Fashion8, IXPR, MTH Digital, Mujer.ro, PRwave, Red
Marketing, Social Media în
Culise, toateBlogurile.ro, TVR2, Zelist Monitor, Zile și Nopți.
Lansată
în 2008, SuperBlog este cea mai longevivă și antrenantă
competiție din blogosfera românească. Proiectul are drept scop să
descopere și să susțină noile talente ale blogosferei, precum și
să faciliteze colaborările dintre aceasta şi mediul de afaceri.
Competiţia numără deja 20 de ediţii încheiate (anual în
perioada 2008-2012 și bianual începând din 2013, cu o ediție
primăvara și una toamna), în care s-au înregistrat, în total,
circa 3000 de participanți și s-au scris peste 38.000 de articole.
Detalii, pe www.super-blog.eu.
Chic-Elite este platforma online de dezvoltare personala si sprijin pentru femei, care le pune la dispozitie membrelor sale singurul serviciu de mentorat online din Romania, posibilitatea de a-si promova proiectele, de a cere ajutor pentru proiectele lor si nu numai. Avand ca obiectiv imputernicirea femeilor, sloganul comunitatii este Dare.Care. Te asteptam alaturi de noi!
Ce se intampla cand un blogger vorbeste cu drag de Romania
PARTENER MEDIA LA
Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.
Lasa un comentariu